Startpagina Aan de slag met Akeroh Vergrendelen en uitloggen

Vergrendelen en uitloggen

Last updated on Jun 07, 2024

Als je klaar bent met je werk in het Akeroh Dashboard, is het belangrijk om direct uit te loggen of te vergrendelen.

Vergrendelen/Naar gasten mode

Als je terug gaat naar gasten mode, wordt het dashboard vergrendeld. Je kunt dan geen acties meer uitvoeren in het dashboard, totdat er opnieuw ingelogd wordt.
Door gasten mode te gebruiken, blijft het wel mogelijk om snel weer in te loggen met een pincode.

  1. Klik in het dashboard rechtsboven op je naam of profielfoto.

  2. Klik op Naar gasten mode.

Je ziet nu weer het beginscherm van Akeroh.

Let op:

Gasten mode is pas actief als je bovenin het beeld de melding Je bent nu in gasten mode ziet.

Als je geen melding krijgt, of de melding Er ging iets mis tijdens het vergrendelen van het dashboard. Het is mogelijk dat anderen acties in jouw naam kunnen uitvoeren., dan is het mogelijk om nog acties uit te voeren in het dashboard, ook als het er op lijkt dat je niet zomaar terug kunt naar het dashboard.

Meestal treedt deze fout op door een slechte internetverbinding.

Volledig uitloggen

Als je kiest voor volledig uitloggen, is het niet meer mogelijk om snel in te loggen met een pincode, ook niet voor andere collega's. Kies altijd voor deze optie wanneer je inlogt op een apparaat dat niet van jou of de zaak is. De enige manier om weer in te loggen, is dan met een e-mailadres. Zie ook de pagina Inloggen voor meer informatie.

  1. Klik in het dashboard rechtsboven op je naam of profielfoto.

  2. Klik op Uitloggen.

  3. Wanneer er wordt gevraagd of je naar gasten mode wilt, of volledig wilt uitloggen klik je op Uitloggen.

Je ziet nu weer het beginscherm van Akeroh.